2016. június 1., szerda

Nulladik fejezet. - It's fun. | KaiHan + KaiLay


Cím: It's fun.
Műfaj: yaoi.
Korhatár: 16+, 18+
Figyelmeztetés: trágár beszéd, felnőtt tartalom, alkohol + kábítószer fogyasztása.


*Jongin szemszöge*

 Azt hinné az ember, hogy akkor lehet normális életet élni, ha nem kábítószerezel, piálsz, vagy éppen nem veszel részt minden nap egy éjszakás kalandokban olyan emberekkel, akiket a buli folyamán szedtél össze. Nos, én nem ilyen személyiség voltam. Nekem ez volt a hobbim. Mindössze három dolgot imádtam; alkohol, drog, szex. Minden nap eljártam bulizni, hogy ezeket a tevékenységeket végre tudjam hajtani. Természetesen a haverjaimmal, akik nagy drogdílerek. Ebbe a bandába beletartozott JongDae, MinSeok, Yifan, Luhan és én. Az egész város úgy ismert minket, hogy "a drogos banda", ami számunkra csak dicséret volt...



1 megjegyzés: