2016. június 11., szombat

Kilencedik fejezet (18+). - It's fun. | KaiHan + KaiLay

*Jongin szemszöge*

Mikor hazaértem, nem volt otthon Yongguk. Még üzenetet sem hagyott maga után. De igazából nem is nagyon izgat. Szóval most így egyedül vagyok. Előkaptam telefonomat, s megkerestem Luhan nevét a kontaktok közt, majd felhívtam.
- Hallo? - vette fel.
- Hali. Egyedül vagy?
- Aha, miért?
- Oké, szia - s rögtön leraktam. Felvettem a cipőmet, majd átsétáltam hozzá. Úgy gondolom, hogy most van rá a legmegfelelőbb pillanat, hogy egy kicsit együtt legyünk. Mikor háza elé értem, bekopogtam ajtaján. Nem kellett sokat várnom, máris kinyitotta azt, mire beljebb léptem. 
- Hello - fogta meg kezemet, minek hatására csak rámosolyogtam. Lerúgtam cipőimet, majd leültem a kanapéra, s Luhan is követte példámat.
- Nem sülsz meg ebben a pulcsiban? Dög meleg van - fogtam meg pulcsija szélét, majd lekaptam róla azt. Értette a célzást, ezért egy apró, perverz fél mosoly ült ki arcára.
- Na és te ebben a fekete pólóban? Tudod, a fekete szívja a meleget - s rólam is levette a textilt. Mosolyogva beharaptam alsó ajkamat, majd kissé fölé tornyosultam, s egy lágy csókba vontam, aztán vad táncra hívtam nyelvét. Párszor végignyaltam alsó ajkán, s megharaptam azt, majd kissé meghúztam, ezáltal kiváltunk egymás csókjából. 
Levettem róla vaj színű pólóját, ezután végigsimítottam karcsú derekán.
Most már teljesen alattam volt, én meg lábai közt térdeltem, s nyakát és vállát csókolgattam, mire Luhan halk sóhajokat hallatott. Egyre lejjebb haladtam, s már mellkasát leptem el szenvedélyes csókokkal. Kicsit lejjebb mentem, így már mellét puszilgattam, s mikor mellbimbóját kezdtem el kényeztetni, szaggatottan felsóhajtott. Kör-körösen nyaltam végig rajta, majd fogammal kezdtem el csavargatni. Nem szántam erre túl sok időt, mert már érezni akartam azt a forróságot, amit régen nem tapasztaltam már. Mikor alhasához értem, éreztem, hogy kissé befeszítette, mire csak mosolyogtam egyet. Megfogtam nadrágja korcát, s gyorsan lehúztam róla. Észrevettem, hogy már nagyon nincs nyugalmi állapotban, ezért ismét fölé másztam, majd egy elég nyálas csókba vontam, közbe szorosan hozzádörgöltem magam, mire felnyögött. Mikor meghallottam ezt a hangot, úgy éreztem, hogy most keményen meg kell döngetnem Luhant. Gyorsan lekaptam róla fekete alsónadrágját, majd lehajoltam ágaskodó tagja elé, s tövig bekaptam azt, mire hangosan felnyögött. Először egy lassú tempót alkalmaztam, majd később kicsit gyorsabban mozgattam fejem. Mikor fogaimat is belevontam, nem igazán bírt már magával Luhan, állandóan emelgette csípőjét, amit végül lefogtam. Mielőtt még elélvezett volna, gyorsan elengedtem férfiasságát. Mikor ránéztem, ő csukott szemmel lihegett, ami iszonyatosan beindított. Mutatóujjamat bejáratához helyeztem, majd lassan felnyomtam. Hagytam pár pillanatig, hogy megszokja, majd középső ujjamat és gyűrűsujjamat is csatlakoztattam. Ollóztam benne párszor, aztán kihúztam belőle ujjaimat. Megfogtam büszkeségemet, majd lassan Luhanba hatoltam. Hangosan nyöszörgött alattam, ami még inkább arra késztetett, hogy keményen megdugjam, annyira, hogy holnap lábra se tudjon állni. Mikor tövig benne voltam, jól esően felnyögtem. Felvettem egy közepes tempót, mire Luhan csak eltátotta száját, s hirtelen egy hatalmasat nyögött. 
- Aghh, Jongin! - nyöszörgött magas hangjával. Irtó erősen döfködtem Luhant, már az ájulás szélén voltam, olyan jó érzés volt ez az egész. Hirtelen lassítottam, s a tökéletes csípőmozgásomat alkalmaztam, amitől Luhant az őrületbe kergettem. Mikor eltaláltam azt a bizonyos pontot, Luhan nyekkent egyet, amivel azt mondta, hogy még csináljam, s gyorsabban. Így is tettem, egy irtó gyors tempót vettem fel, mindegyik döfésnél eltalálva azt a pontot. Hirtelen férfiassága köré fontam ujjaimat, s elkezdtem mozgatni rajta kezemet. Az egész ház Luhan hangos és kéjes nyögéseivel telt meg, szerintem még az utca végéről is hallották hangoskodását, de nem igazán érdekelt minket. Éreztem, hogy nekem se kell már sok ahhoz, hogy elérjem a gyönyört. Lehunytam szemeimet, majd összeszorítottam számat, s úgy nyögdécseltem felette.
- Jongin, mindjárt...! - jelezte, hogy pár másodpercen belül kezembe fog élvezni. Egy hatalmas nyögés kíséretével meg is történt. Szinte egyszerre élveztünk el. Kezemről lenyaltam Luhan élvezetét, majd kihúzódtam belőle. Mindketten hangosan lihegtünk. Oh, anyám, ez isteni volt... Megtöröltem homlokomat, majd elsöpörtem izzadt hajtincseimet.
- Ilyet miért nem csinálunk gyakrabban? - alig tudott beszélni, olyan szaporán vette a levegőt.
- Nem tudom, de nagyon bánom - nyeltem egyet, ugyanis teljesen kiszáradt a torkom. Lehajoltam arcához, majd adtam izzadt homlokára egy puszit.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése