2016. június 5., vasárnap

Hatodik fejezet. - It's fun. | KaiHan + KaiLay

*Jongin szemszöge*

"5 új üzeneted érkezett"
"12 nem fogadott hívás"

Olvastam magamba értesítéseimet. Megnézem, hogy kik zaklattak. Luhan, Jongdae és Minseok. Haha, mik ezek az üzenetek?

Luhan egyet küldött ami így szólt: 
"Vna itt eyg csaj, aki ttui egy kruva, de kibszaott jól nèz ik"

Oké, köszönöm szépen a fontos információt, kedves Luhan.
Megnyitottam a második sms-t, amit Minseok küldött:
"XDDDDD"

Öhm, oké... Értem. Valami nagyon vicces lehetett.
Végül Jongdae üzeneteit néztem meg:
"Nem bírok velük. Mit csináljak, Jongin?"
"Jongiiin. Miért alszol? Segíts inkább!"

Hűha. Úgy látom ma Jongdae kihagyta az ivászatot, ami kissé furcsa tőle. Vajon mit csinálhattak a srácok, ha nem bírta őket elviselni? 
- JÓ REGGELT - rontott be bátyám szobámba.
- Menj a faszomba! - kiabáltam vissza neki. Fu baszki, de beszartam! Utálom, hogy ekkora a hangja. - Mit akarsz?
- Semmit.
- Akkor miért jöttél be ordítva?
- Csak úgy - vont vállat. Ez az ember segghülye. 
- Oké, akkor ki is mehetsz. Kösz - s azzal ki is ment. Megnéztem telefonomon, hogy ki vagy kik hívogattak.
Háromszor Luhan, kétszer Yifan, egyszer Minseok, ötször Jongdae és egyszer Yongguk. Yongguk? Mi a fasz? Biztos be volt állva.
- Yongguk! Te mi a francért hívtál négy óra huszonnyolc perckor?
- Nem tom'! Csak úgy.
- Aha, oké - ezt már inkább magamnak motyogtam. Mondom, hogy segghülye. Még nézegettem a telefonomat egy darabig, majd hirtelen megszólalt a csengőnk. Ki a franc akar zavarni ilyenkor? Lementem a bejárati ajtóhoz, majd kinyitottam azt.
- Jongdae? - nem válaszolt, csak bejött és leült a kanapéra. Egy lila foltot láttam szeme alatt és ki volt szívva a nyaka. - Veled meg mi történt?
- Yifan annyira be volt baszva, hogy megvert. Megvert, érted? Azért lila a szemem alatt.
- És a folt a nyakadon?
- Ja az csak... Csak valaki, akivel találkoztam a buli folyamán - tette kezét nyakára, majd elmosolyodott.
- Többiek mit csináltak? - ültem le mellé.
- Luhan állat hangokat adott ki. Vagyis... Igazából rohadtul nem tudom milyen hangokat adott ki. De furák voltak. Nagyon - gondolt vissza rá. - Minseok meg az asztalon táncolt. Az amúgy vicces volt. Nevettem rajta. És te miért nem jöttél? - nézett rám.
- Hát, nem tudom. Nem volt kedvem valamiért - vontam meg vállamat. - De ma megyek! És a bátyámat is elhozom, ha nem probléma.
- Mi van velem? - jött le Yongguk a lépcsőn.
- Te is jössz vélünk bulizni ma este.
- Persze!
- Nem kérdeztem, hanem mondtam. Úgyse fogadtam volna el nemleges választ.
- Luhan üzent nekem - mondta hirtelen Jongdae.
- Mit?
- Hogy mondjam el neki, hogy mi volt éjjel, mert semmire sem emlékszik. Átjöhet ide?
- Nyugodtan - amint válaszoltam neki, máris elkezdett pötyögni telefonján.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése