2016. június 22., szerda

Oh, God... - SuLay One Shot

 *Yixing szemszöge*

Végre itthon. Mindig egy nagy sóhaj szökik fel torkomból, amikor hazaérek, és ledobom az összes cuccomat a földre. Levettem magamról fekete öltönyömet, amit a fogasra akasztottam, kicsit meglazítottam nyakkendőmet, s kigomboltam fehér ingem első három gombját. Felvettem táskámat, s felsétáltam az emeletre. Halk léptekkel ballagtam be a szobába, ahol szeretett párom békésen aludt. Elmosolyodtam, hisz olyan édes volt. A párnát magához ölelte, lábait felhúzta hasához. Halkan letettem a szekrény mellé táskámat, majd leültem az ágyra, s elkezdtem Junmyeon hibátlan arcát ujjbegyeimmel cirógatni. Pár pillanatig meg se mozdult, majd később lassan felnyitotta szemhéjait. Mikor felfogta, hogy én vagyok az, aki besüppeszti az ágy egy részét, elmosolyodott, mire egy lágy puszit leheltem homlokára.
- Mikor értél haza? - kérdezte reszelős hangján.
- Nem rég. Hogy aludtál, kedvesem? 
- Remekül - mosolyodott el. - Neked hogy telt a mai napod?
- Borzalmasan. Az egyik szőke titkárnő megint rám mászott. Majd közöltem vele immár századjára, hogy a szívem foglalt.
- Imádlak.
- Én is téged - lehajoltam hozzá egy csókért. Mikor elakartam tőle válni, megfogta ingemet, szorosan magához húzott, ezáltal majdnem leszakítva rólam az anyagot, s úgy vont egy újabb szenvedélyes csókba. Feltápászkodtam négykézláb Junmyeon fölé, és úgy csókoltam tovább.
- Akarlak - mondta ki hirtelen. Az a mámorító hang, ahogy mondta... Egy ismeretlen érzés futott végig gerincem vonalán, mire beharaptam alsó ajkamat. - Mindössze két szóból áll az, amit akarok tőled - húzott közelebb magához, így már a fülembe suttogta a következő szavakat. - Basszál. Meg.
Szavai hatására kezdtem azt érezni, hogy egyre szűkösebbé válik számomra fekete nadrágom. Egy fél mosoly ült ki arcomra, majd benyúltam Junmyeon pólója alá, ahol oldalát kezdtem el simogatni, s ajkaira tapadtam. Nem tartott sokáig ez a csók, mert hirtelen elvált ajkaimtól, majd ismét fülemhez hajolt.
- Úgy felizgatsz - harapta meg kissé fülcimpámat. - Érezni akarlak.
Ekkor Junmyeon hirtelen felült, s elkezdte kigombolni ingemet. Mikor levette rólam a fehér anyagot, egyből beleült ölembe, s nyakamat kezdte el kényeztetni. Néha meg-megfújogatta, mert tudta jól, hogy nagyon érzékeny vagyok a nyakamnál. Mivel az ölembe ült, kicsit elkezdett mocorogni, hogy merev tagunk súrlódjanak egymáson nadrágon keresztül, ami egy igen halk nyögést váltott ki belőlem. Egyre lejjebb haladt csókjaival, s már mellkasomnál tartott. Mindkét mellbimbómra adott egy puszit, s lejjebb ment feje, így már hasamat és alhasamat lepte el puszikkal. Közbe már a hátamon feküdtem, s behunyt szemekkel sóhajtoztam. Éreztem, hogy nadrágom gombjával vacakolt. Gyorsan odanyúltam, hogy segítsek neki, de ellökte onnan kezemet.
- Én akarom.
Kuncogva magam mellé raktam karjaimat, s vártam, míg ki nem gombolta végre. Lehúzta nadrágom cipzárját, utána a nadrágomat is. Mikor hirtelen rámarkolt férfiasságomra alsónadrágon keresztül, hirtelen azt se tudtam, hogy fiú vagyok-e vagy lány. Beletúrtam fekete hajamba, s úgy nyögtem fel. Mikor megfogta alsónadrágom korcát, beharaptam alsó ajkamat, s vártam a következményeket. Kínzó lassúsággal húzta le rólam a kényelmetlen ruhadarabot. Mikor már teljesen meztelenül feküdtem előtte, egy nagy sóhaj hagyta el számat. Junmyeon markába vette igen merev testrészemet, majd ajkait makkomra nyomta, minek hatására bennem akadt az éppen előtörekvő nyögésem is. Minden oldalról megnyalta férfiasságomat, párszor ráfújt tetejére, majd hirtelen bekapta teljes hosszomat, amitől köpni-nyelni nem tudtam. Egy igazán gyors tempót diktált fejével, amivel az őrületbe kergetett. Néha belesegített kezével is, majd fogával is enyhén karistolt. Később kihúzta szájából péniszemet, majd nyelve hegyével elkezdte kör-körösen izgatni annak tetejét.
- Oh, Istenem - nyögtem kéjes hangon, közbe ívbe feszült hátam. Éreztem, hogy nem kell sok ahhoz, hogy szájába élvezzek, de még mielőtt ezt megtehettem volna, gyorsan abbahagyta munkálkodását. A francba! Most ez miért kellett? Kissé dühösen ültem fel, majd úgy meglöktem vállát, hogy sikeresen a hátára dőlt.
- Ajjaj, most megbüntetsz? - villantott egy pimasz fél mosolyt, amitől csak jobban begerjedtem. Nem válaszoltam neki, csak nyakát támadtam le, majd elkezdtem csókolgatni azt. Kezemmel végigsimítottam kidolgozott felsőtestén, egészen merevedéséig, amit elkezdtem enyhén dörzsölni, minek hatására Junmyeon teste egy aprót rándult. Két ujjam közé vettem alsónadrágja szélét, majd lehúztam róla az anyagot. Felhúztam arcunk közé kezemet, s felmutattam mutatóujjamat, mondván, hogy vegye a szájába. Értette a célzást, azonnal bekapta ujjamat, majd alaposan benyálazta azt. Ismét levezettem kezem, de ezúttal bejáratához. Kör-körös mozdulatokkal izgattam nyílását, majd óvatosan felnyomtam neki ujjamat. Nem láttam arcán a fájdalom jelét, ezért hozzácsatlakoztattam második ujjam is. Párszor ollóztam benne, hogy tágítsam, majd kihúztam őket Junmyeonból. Merev tagom köré fontam ujjaimat, s ismét bejáratához igazítottam magam.
- Szerintem jobb ötlet lenne, ha - nem fejezte be mondatát, csak kihúzta az éjjeliszekrény fiókját, amiből elővett egy tubus síkosítót. Fogalmam sincs, hogy mióta van ilyen cucc a fiókban és hogy mióta, de jelen esetben nem igazán érdekelt. Felnyitottam a tubus fehér kupakját, majd nyomtam valamennyit a tenyerembe, amivel bekentem péniszemet, s Junmyeont is. Egyik kezemet csípőjére tettem, a másikkal pedig merevedésemet fogtam meg, amit bejáratához helyeztem. Először makkommal izgattam őt, majd lassan behatoltam. Láttam rajta, hogy fáj neki, ezért próbáltam minél lassabban és finomabban mozogni, ami talán sikerült. Mikor tövig benne voltam, megtámaszkodtam feje mellett, s csukott szemmel lihegtem. Olyan szűk és forró... Mikor egy kicsit is megmozdultam, összeszorítottam szemeimet, majd nyögtem egyet. Mikor Junmyeonra néztem, egy hatalmasat dobbant a szívem. Szemei csukva voltak, ajkait beharapta, s egy könny csordult le éppen arcán. Letöröltem neki, majd arcára simítottam kezem, mire felnyitotta szemhéjait.
- Ne sírj, kérlek. Hidd el, megszokod majd - cirógattam szeme alatt, majd lágyan ajkaira tapadtam. Míg ajkait faltam, addig nagyon lassan megmozdultam benne. Nem vettem volna észre, hogy fájna neki vagy ilyesmi, ezért bátrabban cselekedtem. Elváltam ajakitól, majd egyenesen szemeibe nézve löktem egy aprót csípőmmel. Istenem, olyan szűk... Hangos sóhajok hagytál el ajkaimat, majd hátraszegeztem fejemet, s beharapott ajakkal élveztem azt a forróságot. Később egy közepes tempót diktáltam csípőmmel, mire Junmyeon felnyögött. Egy igen apró mosoly ült ki arcomra, de hirtelen el is torzult arckifejezésem. Egyre gyorsabban és gyorsabban mozogtam benne. Megfogtam mindkét kezemmel Junmyeon csípőjét, majd fel-le kezdtem magamon mozgatni, ami még nagyobb élvezetet szolgált számomra, s ahogy látom, Junmyeonnak is. Mikor hirtelen eltaláltam azt a bizonyos pontot benne, nyekkent egyet. Ahogy láttam, egymás után többször is eltaláltam gyönyörközpontját. Később megragadtam igen merev testrészét, majd elkezdtem masszírozni, nyomkodni, s fel-le mozgattam rajta kezemet. Azt hiszem ez rátett neki egy lapáttal, mert csak azt vettem észre, hogy egy hatalmas nyögés kíséretével kezembe élvez, s végigfolyik tenyeremen, és kézfejemen meleg nedve. Éreztem, hogy nekem sem kell már túl sok a beteljesülésig, majd mikor Junmyeonba élveztem, nyöszörögtem egy sort. Oh, anyám, milyen régen tapasztaltam már ezt a gyönyörű érzést... Kihúzódtam belőle, majd lenyaltam kezemről élvezetét. Heves levegővételeink töltötték meg a szobánkat, de szépen, fokozatosan kezdtünk lenyugodni. 
- Jó volt, hyung?
- Isteni voltál – adott ajkaimra egy cuppanós puszit. Felült velem szembe, mire azonnal mellkasába temettem fejem, átöleltem csupasz testét, s lehunytam szemeimet. – Azt hiszem, holnap nem megyek sehova.
- Miért nem, hyung? 
- Biztos vagyok benne, hogy nem tudok normálisan a lábaimra állni.
- Hm, hát így jártál – vontam meg vállaimat, majd huncutul kinevettem.



3 megjegyzés:

  1. I-M-Á-D-T-A-M!!
    És ez a páros, anyáám :o
    Eddig még nem írtam kommentet, de majd most rászokok..jól fogalmazol, tetszik a fantáziád, hogy ilyen egyszerűséggel leírod azt, amit kell..a vége pedig tiszta aranyos lett, ahogy Lay kinevette Suhot, mert az akció után nehezen tud majd járni.
    Egy feliratkozó modult hiányolok :/ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, de aranyos vagy!^o^ Most nagyon boldog lettem, miután elolvastam a kommented!:D Nagyon örülök, hogy tetszett, és hogy írtál megjegyzést!^^
      (((((((ui.: most előbb megcsináltam a feliratkozó modult... azt hiszem:D)))))))

      Törlés
  2. ÚRISTEN NIKI IMÁDOM IMÁDOM IMÁDOM
    Én is szellemet fogok idézni ha nem hagyod abba! :D Miért kínzooooooooooooooooooooooooooooooool? (Én is kiteszem majd a e)(o Seho-t) Nem tudom hogy ez hogy jött ide, de nem baj xd

    VálaszTörlés